حسینحسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پسملي مامان

ولادت

1392/8/3 12:20
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر گل مامان روز14 مهر 92 به دنیا اوومد...

مامانی از 13 مهر بیمارستان بستری شد ....13 ام با بابایی رفتیم بیمارستان...دلهره عجیبی داشتم...یه ترس درونی...دوری از خانواده و منتظر یه اتفاق بزرگ... اون شب اصلا خواب به چشمم نیومد...تا صبح یبدار بودم تا اینکه  ساعت 10:30  اومدن دنبالم رفتم اتاق عمل ...توی اتاق عمل مرتب دعا میخوندم ....وقتی داروی بیهوشی رو بهم زدن نفس تنگی شدیدی گرفتم که فقط از خدا کمک میخواستم .... تا اینکه بالاخره با شنیدن صدای تو همه چی روفراموش کردم...بعد پرستارا اوردنت پیشم به محض شنیدن صدای من ساکت شدی....

با اینکه دومین باره که مادر شدم اما انگار دفعه اولمه....مثل تجربه اول شیرینی برام....

بابایی و آبجی یاسمن هم اومدن دیدنمون...

مشخصات تو هنگام تولد:

وزن : 4 کیلو گرم

قد: 52 سانتی متر

دور سر: 35 سانتی متر

فرداش یعنی 15 مهر هم بابایی اومد دنبالمون از بیمارستان مرخص شدیم ...

اینم یه سری عکس از روزای اول تولدت.....

از اسمت بگم که بخاطر کربلایی بودنت شد حسین...

اینجا هم از حمام روز دهم اومدی .... 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای یاسمن و حسین
3 آبان 92 13:21
قربون 3 تاتون
هستی
14 آبان 92 9:30
وای عزیزم حدا کنه که همیشه زیر سایهتون سالم و تندرست باشه و البته کنار یاسمن خانم خوشگل نوشین جان جای من دوتا شونم ببوس